Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

kiss me stupid

τωρα τελευταια δε μπορω να σκεφτω και να κανω τιποτα ολοκληρωμενα/ολα μισα/νιωθω ανεπαρκης/διαβαζω γαματα πραγματα/το κανει χειροτερο/μου λειπεις κανα βραδυ/αργω να κοιμηθω/η οικογενειακη ζωη παει χαρμα/κολλαω με τραγουδια παλι/where's the moon you said/να αγαπας πρωτα τον εαυτο σου/ο καλος ομως λεγεται και μαλακας ε/και ας σταματησω να μιλαω μονη μου καποτε/προχτες σκεφτομουν τοσο δυνατα που νομιζα πως θα με ακουσεις/καλα ρε μαλακα χαμπαρι δε παιρνεις αραγε/ας ερθει το καλοκαιρι να πλατσουρισουμε λιγο/να πιουμε καμια μπυρα/να λεμε δεν εχουμε λεφτα για διακοπες/we can be heroes just for one day/να θελω να γυρισει ο χειμωνας/τι σκατοκρυο κανει παλι γαμω/ειναι κι αυτος που νομιζω πως εχει χασει τον εαυτο του/συνειδητοποιω πως μιλαω στο τριτο προσωπο γι'αυτον/ποναει για παντα η πρωτη φορα λενε/παμε καμια βολτα ρε παιδακι μου/να δουμε το κοσμο απο αλλη μερια/εστω κατι πιο πεζο/να χορεψουμε στο δρομο/να πουμε καμια ποιητικη μαλακια μωρε/ισως να τα πιουμε το ξημερωμα/ολο οχι μου λες/ελαααααα/αντε συμβιβαζομαι με ενα φιλι/εισαι και καλο παιδι/γι'αυτο κι εγω σου τραγουδω




πωω πρεπει να παω για συγγραφεας
ειναι της μοδας να γραφεις ετσι
κι ας γραφω ο,τι μου κατεβαινει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου