Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

αυτο γιατι σημερα ο σκυλος μου ειναι λυπημενος και μαλλον φταιω εγω

Ενας λόγος να μείνω: είναι ο σκύλος μου ο Άυλο.
Ένας λόγος να μείνω: για να σε υπερασπιστώ.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί δε θέλω να θυμάμαι το ξύλο που έφαγα.
'Ενας λόγος να μείνω: για να ξαναδώ το ουράνιο τόξο.
'Ενας λόγος να μείνω: για να ξαναμπείς μέσα μου.
Άλλος ένας λόγος να μείνω: γιατί θέλω να ξαναφάω πατάτες τις λήθης.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί δεν αντέχω τα πάρτι
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί βαρέθηκα.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί δε θα είμαστε για πάντα μαζί.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί φοβάμαι πως θα κάνω καταθλιπτικό τον Άυλο.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί φοβάμαι, τρέμω πως θα φύγεις πριν από μένα.
'Ενας λόγος να μείνω: για να πέσω άλλη μια φορά στη θάλασσα.
'Ενας λόγος να μείνω: για να ξαναενωθούν οι γλώσσες μας και να καταπιώ το σάλιο σου.
'Ενας λόγος να φύγω: για να μη σε βαραίνω.
'Ενας λόγος να μείνω: για να ακούω το ίδιο κομμάτι στο repeat.
'Ενας λόγος να μείνω: για να σκέφτομαι, κάθε φορά που ακούω κάποιον στο ραδιόφωνο και τον ερωτεύομαι, πως θα ήταν αν ήμασταν μαζί.
'Ενας λόγος να μείνω: για να κάνουμε ταξίδια με το αυτοκίνητο και να μη χρειάζεται να ανταλλάξουμε κουβέντα.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί νιώθω εκατόν είκοσι και φοβάμαι τα εκατόν είκοσι ένα.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί και που είμαι εδώ;
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί δεν αντέχω τα ρολόγια.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί περιμένω μήνυμά σου.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί κουράστηκα με τη φαντασία μου.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί τον Άυλο τον έχω ακούσει να κλαίει, τον έχω δει να νευριάζει, αλλά δεν τον άκουσα ποτέ να γελάει.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί φοβάμαι πως δεν θα έχω να φάω.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί κάθε φορά που βάζω το κλειδί στην πόρτα φοβάμαι.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί κουράστηκα να έχω ανάγκη την κουβέντα μου.
'Ενας λόγος να μείνω: για να ξυπνάω το πρωί, να φωνάζω "Μαμά!", ενώ είσαι εσύ.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί η ζωή μπορεί να αλλάξει από λεπτό σε λεπτό.
Άλλος ένας λόγος να φύγω: για να μην κλείνει η πόρτα και μένω μόνος.
'Ενας λόγος να φύγω: για να μη θυμάμαι.
'Ενας λόγος ακόμα για να φύγω: για να μη με θυμάσαι.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί δεν ξέρω που πάνε τα χρόνια που φύγανε.
'Ενας λόγος να φύγω: για να μη βλέπω τη θλίψη στα μάτια σου.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί δεν μπορώ να σε βλέπω να θες κι άλλα.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί οι τοίχοι μες στο σπίτι γίνονται μεγαλύτεροι, γεροντότεροι και πιο παχείς και κίτρινοι απ' τα τσιγάρα.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί δεν ξέρω αν θα ξαναπεράσω απ' όπου έχω περάσει και δεν αντέχω να περάσω, ούτε να μην περάσω.
'Ενας λόγος να μείνω: για να σε ξαναδώ να γδύνεσαι.
'Ενας λόγος να φύγω: για να μη με δεις να γδύνομαι.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί βαρέθηκα τη μία έτσι και την άλλη αλλιώς.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί δε θέλω να έχω ιδιότητα.
'Ενας λόγος να φύγω: για να μη σε τρελαίνω με τα ίδια και τα ίδια.
'Ενας λόγος ακόμα για να μείνω: για να είμαι εκεί όταν αρρωστήσεις.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί δεν αντέχω άλλες φασαρίες.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί είναι δύσκολο ν' αλλάξω.
'Ενας λόγος να μείνω: γιατί μ' αρέσει ν' ακούω σ' αγαπώ , και ας είναι και ψέματα.
'Ενας λόγος να μείνω: για να ξανακαπνίσω ένα τσιγάρο.
'Ενας λόγος να μείνω: για να ξαναϊδρώσουμε μαζί.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί ο Άυλο κουράστηκε να ακούει συνέχεια για σένα.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί κουράστηκα να ξαγρυπνώ.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί μεγάλωσα νωρίτερα.
'Ενας λόγος να φύγω: γιατί δεν μπορώ την καχυποψία.
'Ενας λόγος να μείνω: για να ξανασυστηθώ.
'Ενας λόγος να φύγω: για να μη νιώθεις άτυχος που με γνώρισες.
'Ενας λόγος: γιατί κουράστηκα να διαπραγματεύομαι.
'Ενας λόγος: γιατί δεν θέλω να θυσιάσω τίποτα.
'Ενας λόγος να μείνω: γιατί θέλω να αλλάξω για σένα.
'Ενας λόγος να μείνω: μήπως σε χάσω και σε ξαναβρώ.
'Ενας λόγος να μείνω: για να σου πω όσα δεν σου έχω πει.
'Ενας λόγος να μείνω: μήπως έχεις κάτι να μου πεις.
'Ενας λόγος να μείνω: για να βλέπω τα μάτια σου.
'Ενας λόγος να μείνω: γιατί ο Άυλο νομίζω ότι σε έχει αγαπήσει και ας μη σε ξέρει.
'Ενας λόγος να μείνω: γιατί μ' αρέσει να βγαίνω στο δρόμο και να περιμένω να σε συναντήσω τυχαία.
'Ενας λόγος να φύγω: μήπως σε βρω.
'Ενας λόγος να φύγω: για ν' ακούσω αν θα φτάσει η μουσική μέχρι εκεί που θα πάω…

Είκοσι τέσσερις λόγοι να μείνω, σαράντα να φύγω, και ένας ακόμα να φύγω: γιατί δεν ξέρω τον αριθμό σου και θέλω να σε πάρω και να σε ρωτήσω τι να κάνω τελικά.

Παναγιώτης Κοντονής
από τον Τιτανικό
του Κ. Ρήγου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου