Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

"you are my poem, my beloved"

Τι θελω απο/με σενα.
θελω να σε βλεπω καθε καθε μερα
να περπαταμε παρεα και να σχολιαζω τον τροπο που περπατας
να σου λεω να ρθεις σπιτι μου
να το σκεφτεσαι γιατι εχεις δουλεια την επομενη
αλλα να ερχεσαι παρ'ολα αυτα
να τρωμε μαλακιες
να σου γκρινιαζω γιατι δεν τρως περισσοτερο
να καθομαστε με τις ωρες στην κουζινα και να μαγειρευουμε
να παιζεις με το σκυλο
να του μιλας λες και ειναι μωρο
να σβηνεις τα τσιγαρα σου στο μπλε τασακι
να μην εχεις προβλημα σε ποια μερια του κρεβατιου θα κοιμηθεις
να σου ζηταω παντα το μαξιλαρι μου ομως
να σου λεω να ρθεις πιο κοντα γιατι κρυωνω
να ξυπναω καμια φορα να σε βλεπω που κοιμασαι
να σε ρωταω αν ροχαλισα καθολου
να σου λεω να κανεις ησυχια γιατι θα μας ακουσουν
να μου τραγουδας
να τσακωνομαστε και να με λες ξεροκεφαλη
να τις ζηλευω ολες
να μου λες οτι δεν υπαρχει λογος
να στενοχωριεμαι οταν περνανε μερες χωρις να σε δω
να μιλαμε πριν κοιμηθω
να (μην) σου λεω τα παντα
να μου βαζεις καφριλες και να μην αντεχω
να παιζουμε ξυλο
να με πονας καταλαθος και να μουτρωνω
να κανουμε ψυχολογικα τεστ
να σαπιζουμε καμια φορα για μερες στο σπιτι
να μου λες να βαλω τη κρεμα μου που μυριζει μανγκο
να κανεις μπανιο με το σαπουνι μου
να μυριζουν τα σεντονια το αρωμα σου
να μου λες ποσο ομορφη ειμαι
να ξινιζω που το λες συνεχεια
να τρομαζω στη σκεψη οτι θα σε χασω
να θελω να εισαι ευτυχισμενος οπου και να εισαι
να προτιμω να σαι ευτυχισμενος μαζι μου
να μπορω να σε φιλαω
να με κρατας ετσι οπως μ'αρεσει
να κοιμομαστε αγκαλια
να αισθανομαι καθε μερα τυχερη που ειμαι με καποιον σαν εσενα
και να μην χρειαστει να μου λειψεις ποτε
(αν και νομιζω πως θα γινει συντομα αυτο)



πι.ες: προφανως θα χεις διαβασει παρομοια πραγματα,αλλα ηθελα να γραψω κατι αντιστοιχο δικο μου
σ'αγαπαω πολυ κι ελπιζω να το διαβασεις  (αν και δεν διαβαζεις συχνα αυτα που γραφω) και να σκεφτεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου